Utilitaarinen markkinointi : markkinoinnin tuloslaskentaTimo Rope, Maarit Rope
Perustiedot kirjasta Utilitaarinen markkinointi : markkinoinnin tuloslaskenta:Julkaisuvuosi: 2010 • Kustantaja: Infor • Kieli: Suomi • Sivumäärä: 192 • ISBN: 9789525123937Katso alta mistä kirjakaupoista saat ostettua teoksen Utilitaarinen markkinointi : markkinoinnin tuloslaskenta edullisimmin. Kannattaa aina muistaa vertailla kirjojen hintoja Superkirjan avulla. Kokeile myös hakea hakusanalla Timo Rope, Maarit Rope kirjailijan muita teoksia.Tämän kirjan hinnat eri kirjakaupoissa
Klikkaamalla alla olevia linkkejä pääset suoraan ostamaan kirjan kyseisen kirjakaupan verkkokaupasta.Lisätietoja kirjasta Utilitaarinen markkinointi : markkinoinnin tuloslaskenta
Tähän on listattu joitakin sanoja, termejä ja kirjan aiheita, jotka kuvaavat parhaiten teosta Utilitaarinen markkinointi : markkinoinnin tuloslaskenta:hyöty, kannattavuus, laskentajärjestelmät, laskentatoimi, liiketoiminta, markkinointi, mittarit (mittaus), mittaus, päätöksenteko, rahoituslaskelmat, tilinpäätös, todennäköisyys, todennäköisyyslaskenta, tuloksellisuus, tulokset, tuloslaskelmat, utilitarismi, yritykset, yritystoiminta. Linkkejä ulkopuolisiin sivuihin:Lastu-kirjastot: Utilitaarinen markkinointi : markkinoinnin tuloslaskenta - Timo Rope, Maarit Rope
Superkirjan kirjahaussa mukana olevat kirjakaupat
Parhaat verkossa toimivat kirjakaupat palvelevat sinua ympäri vuorokauden. Kirjakauppojen erinomaisista valikoimista löydät kirjan kuin kirjan joka tilanteeseen. Superkirjan avulla löydät helposti halvat hinnat kirjoille yhdellä haulla kaikista alla olevista verkkokirjakaupoista.