50 keissiä asiakaspalvelustaKatleena Kortesuo
Perustiedot kirjasta 50 keissiä asiakaspalvelusta:Julkaisuvuosi: 2014 • Kustantaja: Kauppakamari • Kieli: Suomi • Sivumäärä: 255 • ISBN: 9789522462558Katso alta mistä kirjakaupoista saat ostettua teoksen 50 keissiä asiakaspalvelusta edullisimmin. Kannattaa aina muistaa vertailla kirjojen hintoja Superkirjan avulla. Kokeile myös hakea hakusanalla Katleena Kortesuo kirjailijan muita teoksia.Tämän kirjan hinnat eri kirjakaupoissa
Klikkaamalla alla olevia linkkejä pääset suoraan ostamaan kirjan kyseisen kirjakaupan verkkokaupasta.Lisätietoja kirjasta 50 keissiä asiakaspalvelusta
Tähän on listattu joitakin sanoja, termejä ja kirjan aiheita, jotka kuvaavat parhaiten teosta 50 keissiä asiakaspalvelusta:Internet, asiakaskokemus, asiakaslähtöisyys, asiakaspalvelu, asiakastyö, epäonnistuminen, johtaminen, kehittäminen, konseptit, kriisiviestintä, laatu, palvelustrategiat, rekrytointi, sosiaalinen media, tietoverkot, toimintamallit, verkkopalvelut, viestintä, vuorovaikutus. Linkkejä ulkopuolisiin sivuihin:Lastu-kirjastot: 50 keissiä asiakaspalvelusta - Katleena Kortesuo
Superkirjan kirjahaussa mukana olevat kirjakaupat
Parhaat verkossa toimivat kirjakaupat palvelevat sinua ympäri vuorokauden. Kirjakauppojen erinomaisista valikoimista löydät kirjan kuin kirjan joka tilanteeseen. Superkirjan avulla löydät helposti halvat hinnat kirjoille yhdellä haulla kaikista alla olevista verkkokirjakaupoista.