Ole hyvä asiakaspalvelija vaativissa tilanteissaRaija Marckwort
Perustiedot kirjasta Ole hyvä asiakaspalvelija vaativissa tilanteissa:Julkaisuvuosi: 2011 • Kustantaja: Yrityskirjat • Kieli: Suomi • Sivumäärä: 151 • ISBN: 9789526601113Katso alta mistä kirjakaupoista saat ostettua teoksen Ole hyvä asiakaspalvelija vaativissa tilanteissa edullisimmin. Kannattaa aina muistaa vertailla kirjojen hintoja Superkirjan avulla. Kokeile myös hakea hakusanalla Raija Marckwort kirjailijan muita teoksia.Tämän kirjan hinnat eri kirjakaupoissa
Klikkaamalla alla olevia linkkejä pääset suoraan ostamaan kirjan kyseisen kirjakaupan verkkokaupasta.Lisätietoja kirjasta Ole hyvä asiakaspalvelija vaativissa tilanteissa
Tähän on listattu joitakin sanoja, termejä ja kirjan aiheita, jotka kuvaavat parhaiten teosta Ole hyvä asiakaspalvelija vaativissa tilanteissa:asiakaskokemus, asiakaspalvelu, asiakastyö, asiakkaat, asiakkuus, esiintyminen, haasteet (ongelmat), ihmissuhdetyö, ihmistuntemus, itsehallinta, luonteenpiirteet, palaute, ruumiinkieli, sanaton viestintä, sosiaaliset taidot, stressinhallinta, vaativuus, viestintä, viestintätaidot, vuorovaikutus, äänenkäyttö. Linkkejä ulkopuolisiin sivuihin:Lastu-kirjastot: Ole hyvä asiakaspalvelija vaativissa tilanteissa - Raija Marckwort
Superkirjan kirjahaussa mukana olevat kirjakaupat
Parhaat verkossa toimivat kirjakaupat palvelevat sinua ympäri vuorokauden. Kirjakauppojen erinomaisista valikoimista löydät kirjan kuin kirjan joka tilanteeseen. Superkirjan avulla löydät helposti halvat hinnat kirjoille yhdellä haulla kaikista alla olevista verkkokirjakaupoista.








