Asiakkuudet ja myyntityö yritysten kilpailukykytekijäksi -hanke 2008...Petri Järvikuona
Perustiedot kirjasta Asiakkuudet ja myyntityö yritysten kilpailukykytekijäksi -hanke 2008...:Julkaisuvuosi: 2011 • Kustantaja: Aalto-yliopisto • Kieli: Suomi • Sivumäärä: 35 • ISBN: 9789526040837Katso alta mistä kirjakaupoista saat ostettua teoksen Asiakkuudet ja myyntityö yritysten kilpailukykytekijäksi -hanke 2008... edullisimmin. Kannattaa aina muistaa vertailla kirjojen hintoja Superkirjan avulla. Kokeile myös hakea hakusanalla Petri Järvikuona kirjailijan muita teoksia.Tämän kirjan hinnat eri kirjakaupoissa
Klikkaamalla alla olevia linkkejä pääset suoraan ostamaan kirjan kyseisen kirjakaupan verkkokaupasta.Lisätietoja kirjasta Asiakkuudet ja myyntityö yritysten kilpailukykytekijäksi -hanke 2008...
Tähän on listattu joitakin sanoja, termejä ja kirjan aiheita, jotka kuvaavat parhaiten teosta Asiakkuudet ja myyntityö yritysten kilpailukykytekijäksi -hanke 2008...:Customers, asiakassuhde, asiakastyytyväisyys, asiakkaat, asiakkuus, fortbildning, försäljning, kilpailukyky, koulutus, koulutusten vaikuttavuus, kundrelation, kundtillfredsställelse, myynti, myyntityö, sales, satisfaction, training, täydennyskoulutus, vaikuttavuus, valmennus, yritykset.
Superkirjan kirjahaussa mukana olevat kirjakaupat
Parhaat verkossa toimivat kirjakaupat palvelevat sinua ympäri vuorokauden. Kirjakauppojen erinomaisista valikoimista löydät kirjan kuin kirjan joka tilanteeseen. Superkirjan avulla löydät helposti halvat hinnat kirjoille yhdellä haulla kaikista alla olevista verkkokirjakaupoista.