Intohimona brändit : kolme vuosikymmentä brändien parissaMarina Vahtola
Perustiedot kirjasta Intohimona brändit : kolme vuosikymmentä brändien parissa:Julkaisuvuosi: 2020 • Kustantaja: Docendo • Kieli: Suomi • Sivumäärä: 269 • ISBN: 9789522917652Katso alta mistä kirjakaupoista saat ostettua teoksen Intohimona brändit : kolme vuosikymmentä brändien parissa edullisimmin. Kannattaa aina muistaa vertailla kirjojen hintoja Superkirjan avulla. Kokeile myös hakea hakusanalla Marina Vahtola kirjailijan muita teoksia.Tämän kirjan hinnat eri kirjakaupoissa
Klikkaamalla alla olevia linkkejä pääset suoraan ostamaan kirjan kyseisen kirjakaupan verkkokaupasta.Lisätietoja kirjasta Intohimona brändit : kolme vuosikymmentä brändien parissa
Kirja, joka kuuluu jokaisen toimitusjohtajan pöydälleTällaista kirjaa on odotettu! Näyttävän uran suurten ketjuyritysten johdossa ja hallituksissa Suomessa ja Ruotsissa tehnyt Marina Vahtola avaa uudessa kirjassaan käytännönläheisesti ja havainnollisesti 20 keskeistä tekijää, jotka ratkaisevat menestyvän brändin rakentamisessa. Kirja osoittaa brändiosaamisen arvon ja hyödyt tavalla, jonka ansiosta sen paikka on jokaisen menestykseen tähtäävän yritysjohtajan pöydällä.Brändi-sana liitetään Suomessa yhä usein visuaaliseen mainontaan, vaikka se todellisuudessa on koko yrityksen keskeisen strategisen liiketoiminnan ydintä. Brändien menestyksellinen rakentaminen edellyttää vahvaa liiketoimintaosaamista sekä ennen kaikkea liiketoiminnan ymmärrystä - siksi se on ylimmän yritysjohdon tehtävä.Intohimona brändit tuo vahvasti esille menestyvien brändien liiketaloudellisen merkityksen yritysjohdon ja omistajien kannalta. Vahtola kuvaa kirjassaan Suomen yritysmaailman muutoksia vuosikymmenien aikana ja kertoo vahvojen brändien rakentamisesta.Marina Vahtola toimii yli kymmenen yrityksen hallituksessa Suomessa sekä senior adviserina Ruotsissa kansainvälisissä kaupan alan ketjuissa. Hänellä on myös useita kansainvälisiä luottamustehtäviä. Hänet kutsuttiin Executive in Residence -tehtävään Aalto-yliopistoon vuonna 2013.Vahtolalla on laaja kokemus pörssiyhtiöistä toimitusjohtajana, hallituksen jäsenenä ja yrityksen pörssiin viejänä. Hän on toiminut yli 25 vuotta suurten ketjuyritysten ylimmän johdon tehtävissä, joista yli 10 vuotta toimitusjohtajana. Hän on ollut mm. rakentamassa Bauhaus-ketjua Suomeen ja Viroon. Tähän on listattu joitakin sanoja, termejä ja kirjan aiheita, jotka kuvaavat parhaiten teosta Intohimona brändit : kolme vuosikymmentä brändien parissa:arvonluonti, brändit, konseptit, mainonta, markkinointi, mielikuvamarkkinointi, mielikuvat, strateginen suunnittelu, tavaramerkit, viestintä. Linkkejä ulkopuolisiin sivuihin:Lastu-kirjastot: Intohimona brändit : kolme vuosikymmentä brändien parissa - Marina Vahtola
Superkirjan kirjahaussa mukana olevat kirjakaupat
Parhaat verkossa toimivat kirjakaupat palvelevat sinua ympäri vuorokauden. Kirjakauppojen erinomaisista valikoimista löydät kirjan kuin kirjan joka tilanteeseen. Superkirjan avulla löydät helposti halvat hinnat kirjoille yhdellä haulla kaikista alla olevista verkkokirjakaupoista.