Digitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnass...Marko Filenius
Perustiedot kirjasta Digitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnass...:Julkaisuvuosi: 2015 • Kustantaja: Docendo • Kieli: Suomi • Sivumäärä: 217 • ISBN: 9789522911278Katso alta mistä kirjakaupoista saat ostettua teoksen Digitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnass... edullisimmin. Kannattaa aina muistaa vertailla kirjojen hintoja Superkirjan avulla. Kokeile myös hakea hakusanalla Marko Filenius kirjailijan muita teoksia.Tämän kirjan hinnat eri kirjakaupoissa
Klikkaamalla alla olevia linkkejä pääset suoraan ostamaan kirjan kyseisen kirjakaupan verkkokaupasta.Lisätietoja kirjasta Digitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnass...
Tähän on listattu joitakin sanoja, termejä ja kirjan aiheita, jotka kuvaavat parhaiten teosta Digitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnass...:asiakaskokemus, asiakaslähtöisyys, asiakaspalvelu, digitaalinen markkinointi, johtaminen, kehittäminen, käytettävyys, laadunarviointi, liiketoiminta, markkinointi, markkinointiviestintä, menestystekijät, mittarit (mittaus), mittaus, monikanavaisuus, palaute, verkkoliiketoiminta, verkkopalvelut, yritykset. Linkkejä ulkopuolisiin sivuihin:Lastu-kirjastot: Digitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnass... - Marko Filenius
Superkirjan kirjahaussa mukana olevat kirjakaupat
Parhaat verkossa toimivat kirjakaupat palvelevat sinua ympäri vuorokauden. Kirjakauppojen erinomaisista valikoimista löydät kirjan kuin kirjan joka tilanteeseen. Superkirjan avulla löydät helposti halvat hinnat kirjoille yhdellä haulla kaikista alla olevista verkkokirjakaupoista.