Uuden B2B-tuotteen menestyksekäs kaupallistaminenHenri Simula
Perustiedot kirjasta Uuden B2B-tuotteen menestyksekäs kaupallistaminen:Julkaisuvuosi: 2010 • Kustantaja: Teknologiainfo Teknova • Kieli: Suomi • Sivumäärä: 134 • ISBN: 9789522380319Katso alta mistä kirjakaupoista saat ostettua teoksen Uuden B2B-tuotteen menestyksekäs kaupallistaminen edullisimmin. Kannattaa aina muistaa vertailla kirjojen hintoja Superkirjan avulla. Kokeile myös hakea hakusanalla Henri Simula kirjailijan muita teoksia.Tämän kirjan hinnat eri kirjakaupoissa
Klikkaamalla alla olevia linkkejä pääset suoraan ostamaan kirjan kyseisen kirjakaupan verkkokaupasta.Lisätietoja kirjasta Uuden B2B-tuotteen menestyksekäs kaupallistaminen
Tähän on listattu joitakin sanoja, termejä ja kirjan aiheita, jotka kuvaavat parhaiten teosta Uuden B2B-tuotteen menestyksekäs kaupallistaminen:Internet, asiakaslähtöisyys, asiakkuudenhallinta, brändit, digitalisaatio, elinkaari, innovaatiot, kansainvälisyys, kaupallistaminen, kehittäminen, kilpailuetu, kilpailukyky, kustomointi, lanseeraus, mainonta, markkinointi, menestyminen, menestystekijät, myynninedistäminen, myynti, onnistuminen, palvelut, rakentaminen, räätälöinti, strateginen suunnittelu, toimintamallit, tuotteet, tuotteistus, uutuudet, verkkomainonta, yritysmarkkinointi. Linkkejä ulkopuolisiin sivuihin:Lastu-kirjastot: Uuden B2B-tuotteen menestyksekäs kaupallistaminen - Henri Simula
Superkirjan kirjahaussa mukana olevat kirjakaupat
Parhaat verkossa toimivat kirjakaupat palvelevat sinua ympäri vuorokauden. Kirjakauppojen erinomaisista valikoimista löydät kirjan kuin kirjan joka tilanteeseen. Superkirjan avulla löydät helposti halvat hinnat kirjoille yhdellä haulla kaikista alla olevista verkkokirjakaupoista.