Asiakastutkimus : perusteet ja käytännötPerttu Pöyhönen
Perustiedot kirjasta Asiakastutkimus : perusteet ja käytännöt:Julkaisuvuosi: 2023 • Kustantaja: Alma Talent • Kieli: Suomi • Sivumäärä: 379 • ISBN: 9789521448669Katso alta mistä kirjakaupoista saat ostettua teoksen Asiakastutkimus : perusteet ja käytännöt edullisimmin. Kannattaa aina muistaa vertailla kirjojen hintoja Superkirjan avulla. Kokeile myös hakea hakusanalla Perttu Pöyhönen kirjailijan muita teoksia.Tämän kirjan hinnat eri kirjakaupoissa
Klikkaamalla alla olevia linkkejä pääset suoraan ostamaan kirjan kyseisen kirjakaupan verkkokaupasta.Lisätietoja kirjasta Asiakastutkimus : perusteet ja käytännöt
Nykyisellään kotimaista asiakastutkimusta ei kannata ottaa vakavissaan. Tutkijat eivät ole tutkijoita, tutkimukset eivät ole tutkimuksia, eivätkä tilaajat osaa vaatia parempaa. Koko toimiala on muutamia pieniä poikkeuksia lukuun ottamatta sadan miljoonan euron käärmeöljykauppa.Tämä kirja pyrkii tuomaan toimialan tienhaaraan. Siirtyminen arvoa luovaan asiakastutkimukseen on mahdollista jokaisessa yrityksessä. Kaikki alkaa tilaajan tutkijalle esittämästä kysymyksestä: huono kysymys johtaa täydelliseen ajanhukkaan, hyvä kysymys johtaa osaavan tutkijan käsissä järisyttävän tärkeisiin vastauksiin.Hyvän asiakastutkijan työkalupakista löytyvät välineet vastata liiketoiminnan tärkeimpiin kysymyksiin: Miksi myyntimme takkuaa? Mistä saisimme lisää asiakkaita? Miten meidän pitäisi muokata palveluamme, jotta se olisi asiakkaillemme entistä arvokkaampi? Mistä kasvua? Mistä tehokkuutta? Miksi, miten, mitä?Kirja auttaa niin päättäjää kuin tutkijaakin muuttamaan asiakastutkimuksen organisaatiossaan keskeiseksi arvonluonnin välineeksi. Lukija oppii asettamaan merkittävästi nykyistä korkeamman vaatimustason asiakastutkimukselle ja sen tekijöille sekä haastamaan asiakastutkimuksen nykyiset toimintatavat.Kirjassa esitellään ratkaisutavat asiakastutkimuksen ja toimialan keskeisiin ongelmiin sekä asiakastutkimuksen menetelmät käyttötapauksineen ja rajoitteineen sekä käytännön esimerkkejä. Tähän on listattu joitakin sanoja, termejä ja kirjan aiheita, jotka kuvaavat parhaiten teosta Asiakastutkimus : perusteet ja käytännöt:asiakaskokemus, asiakastyytyväisyys, asiakkaat, asiakkuus, kehittäminen, kuluttajatutkimus, kulutustutkimus, liiketoiminta, organisaatiot, prosessit, roolit, tutkimus, tutkimusmenetelmät, tutkimustyö, yritykset. Linkkejä ulkopuolisiin sivuihin:Lastu-kirjastot: Asiakastutkimus : perusteet ja käytännöt - Perttu Pöyhönen
Superkirjan kirjahaussa mukana olevat kirjakaupat
Parhaat verkossa toimivat kirjakaupat palvelevat sinua ympäri vuorokauden. Kirjakauppojen erinomaisista valikoimista löydät kirjan kuin kirjan joka tilanteeseen. Superkirjan avulla löydät helposti halvat hinnat kirjoille yhdellä haulla kaikista alla olevista verkkokirjakaupoista.