Sisältöstrategia : asiakaslähtöisyydestä tulostaKati Keronen, valokuvaaja Reetta Muranen
Perustiedot kirjasta Sisältöstrategia : asiakaslähtöisyydestä tulosta:Julkaisuvuosi: 2017 • Kustantaja: Alma Talent • Kieli: Suomi • Sivumäärä: 213 • ISBN: 9789521432200Katso alta mistä kirjakaupoista saat ostettua teoksen Sisältöstrategia : asiakaslähtöisyydestä tulosta edullisimmin. Kannattaa aina muistaa vertailla kirjojen hintoja Superkirjan avulla. Kokeile myös hakea hakusanalla Kati Keronen, valokuvaaja Reetta Muranen kirjailijan muita teoksia.Tämän kirjan hinnat eri kirjakaupoissa
Klikkaamalla alla olevia linkkejä pääset suoraan ostamaan kirjan kyseisen kirjakaupan verkkokaupasta.Lisätietoja kirjasta Sisältöstrategia : asiakaslähtöisyydestä tulosta
Haluatko päästä asiakkaan ihon alle ja parantaa viestinnän ja markkinoinnin tuloksellisuutta? Pohditko, miten voit yhdistää koko organisaation voimat tämän tavoitteen taakse? Haluatko rakentaa kasvua, parantaa työnantajamielikuvaa, asiakaskokemusta tai profiloitua ajatusjohtajana ja luoda kilpailuetua?Haluaisitko tehdä tämän kaiken pitkäjännitteisesti strategiaa toteuttaen, mutta yhtä aikaa taktisesti entistä tarkemmin ja tuloksellisemmin?Sisältöstrategia-kirjan jokainen rivi vie sinua systemaattisesti kohti näitä tavoitteita. Markkinoinnin ja viestinnän suomalaiset uranuurtajat kertovat kirjassa, miten he onnistuivat. Lisäksi saat testatut työmallit, joiden avulla on luotu käännös kohti asiakaslähtöisempää viestintää ja markkinointia jo kymmenissä suomalaisissa organisaatioissa. Mallit, joita on verrattu kansainvälisten konsulttiyhtiöiden metodeihin ja joiden avulla tehdään tulosta tälläkin hetkellä eri puolilla maailmaa.Ei sanahelinää, ei konsulttipuhetta, ei höttöä. Tartu hetkeen ja aloita vauhdikas matka kohti kokonaisvaltaista viestintä- ja markkinointikulttuurin muutosta!Kati Keronen:”Intohimonani on auttaa suomalaisia organisaatiota luomaan kasvua. Digitaalisella ajalla voittajat osaavat kohdentaa viestinsä juuri niille asiakkaille, joille tuotetaan paras arvo - nämä kun ovat yleensä niitä asiakkaita, jotka tuottavat sen parhaan arvon myös organisaatiolle. Lähes 20 vuoden kokemukseni erilaisista organisaatioista vahvistaa tämän; parhaat tietävät, miksi asiakkaat heiltä ostavat.”Katri Tanni:”Olen kymmenen vuoden ajan sparrannut suomalaisia pk-sektorin yrityksiä, julkisorganisaatioita ja pörssiyrityksiä tunnistamaan kohderyhmänsä ja löytämään teemat, tyylin ja keinot niiden valloittamiseen. Vuosien aikana työmenetelmämme ovat kristallisoituneet ja selkeytyneet, samaan aikaan kun markkinointipäättäjien työpöydät ovat entistä suuremman kaaoksen vallassa. Nautin siitä, kun voin tuoda kaaoksen keskelle punaisen langan. Se lanka ovat asiakkaat.” Tähän on listattu joitakin sanoja, termejä ja kirjan aiheita, jotka kuvaavat parhaiten teosta Sisältöstrategia : asiakaslähtöisyydestä tulosta:asiakaslähtöisyys, markkinointi, markkinointiviestintä, sisältö, strategiat, viestintä. Linkkejä ulkopuolisiin sivuihin:Lastu-kirjastot: Sisältöstrategia : asiakaslähtöisyydestä tulosta - Kati Keronen, valokuvaaja Reetta Muranen
Superkirjan kirjahaussa mukana olevat kirjakaupat
Parhaat verkossa toimivat kirjakaupat palvelevat sinua ympäri vuorokauden. Kirjakauppojen erinomaisista valikoimista löydät kirjan kuin kirjan joka tilanteeseen. Superkirjan avulla löydät helposti halvat hinnat kirjoille yhdellä haulla kaikista alla olevista verkkokirjakaupoista.