Palvelujen johtaminen ja markkinointiChristian Grönroos, 1956- Maarit Tillman
Perustiedot kirjasta Palvelujen johtaminen ja markkinointi:Julkaisuvuosi: 2015 • Kustantaja: Talentum • Kieli: Suomi • Sivumäärä: 565 • ISBN: 9789521428098Katso alta mistä kirjakaupoista saat ostettua teoksen Palvelujen johtaminen ja markkinointi edullisimmin. Kannattaa aina muistaa vertailla kirjojen hintoja Superkirjan avulla. Kokeile myös hakea hakusanalla Christian Grönroos, 1956- Maarit Tillman kirjailijan muita teoksia.Tämän kirjan hinnat eri kirjakaupoissa
Klikkaamalla alla olevia linkkejä pääset suoraan ostamaan kirjan kyseisen kirjakaupan verkkokaupasta.Haulla löytyneitä muita vaihtoehtoja
Löysimme myös nämä kirjat, jotka voisivat kiinnostaa sinua.Lisätietoja kirjasta Palvelujen johtaminen ja markkinointi
Kaikki yritykset osallistuvat palvelukilpailuun. Kilpailussa ei menesty tarjoamalla pelkkää fyysistä tuotetta tai ydinpalvelua. Tuote, palvelu ja tukitoiminnot on yhdistettävä asiakkaalle tarjottavaksi palvelutarjoomaksi.Menestyvä yritys tukee asiakkaan toimintoja ja prosesseja arvoa luovasti ja tekee sen muita paremmin. Johtamisessa tulee omaksua palvelulogiikka riippumatta siitä, onko tarjooman ytimenä palvelu vai fyysinen tuote. Palvelut ovat suhdekeskeisiä, joten asiakashallinnan tulee myös perustua suhdelähtöiseen ajatteluun.Grönroosin kirja auttaa ymmärtämään palvelu- ja suhdenäkökulman ominaispiirteitä ja olemusta. Se kertoo, miten yritys muutetaan palveluyritykseksi, kuinka yritys on palveluyritys ja miten palveluyritystä johdetaan.Kirjan ensimmäinen painos voitti Pro Oeconomia -palkinnon vuonna 2002. Tämä painos on kauttaaltaan päivitetty ja siinä on mm. kokonaan uusi luku teollisuusyrityksen muuttamisesta palveluyritykseksi ja paljon uutta tutkimustietoa. Tähän on listattu joitakin sanoja, termejä ja kirjan aiheita, jotka kuvaavat parhaiten teosta Palvelujen johtaminen ja markkinointi:asiakaspalvelu, asiakkuudenhallinta, asiakkuus, brändit, imago, johtaminen, kannattavuus, kilpailu (toiminta), laatu, markkinointi, markkinointiviestintä, organisaatiot, palvelut, palveluyritykset, prosessit, strategiat, suhdemarkkinointi, teollisuus, tuottavuus, yritykset. Linkkejä ulkopuolisiin sivuihin:Lastu-kirjastot: Palvelujen johtaminen ja markkinointi - Christian Grönroos, 1956- Maarit Tillman
Superkirjan kirjahaussa mukana olevat kirjakaupat
Parhaat verkossa toimivat kirjakaupat palvelevat sinua ympäri vuorokauden. Kirjakauppojen erinomaisista valikoimista löydät kirjan kuin kirjan joka tilanteeseen. Superkirjan avulla löydät helposti halvat hinnat kirjoille yhdellä haulla kaikista alla olevista verkkokirjakaupoista.