Myynti on rikki : B-to-B-myynnin uusi aikaKalle Laine
Perustiedot kirjasta Myynti on rikki : B-to-B-myynnin uusi aika:Julkaisuvuosi: 2015 • Kustantaja: Talentum Pro • Kieli: Suomi • Sivumäärä: 229 • ISBN: 9789521426131Katso alta mistä kirjakaupoista saat ostettua teoksen Myynti on rikki : B-to-B-myynnin uusi aika edullisimmin. Kannattaa aina muistaa vertailla kirjojen hintoja Superkirjan avulla. Kokeile myös hakea hakusanalla Kalle Laine kirjailijan muita teoksia.Tämän kirjan hinnat eri kirjakaupoissa
Klikkaamalla alla olevia linkkejä pääset suoraan ostamaan kirjan kyseisen kirjakaupan verkkokaupasta.Lisätietoja kirjasta Myynti on rikki : B-to-B-myynnin uusi aika
”Maailma muuttuu, ja vaatimukset myyjille ja myynnille muuttuvat sen mukana. Kallen kirjassaan tuoma vahva näkemys ja osaaminen antavat kaikille asiakasrajapinnassa toimiville hyvät työkalut pärjätä myös uudessa tilanteessa. Jos yhtälöön vielä lisätään Kallen innostava, osallistava ja asiantunteva käytännön valmennus, niin ollaan jo todella pitkällä. Voin lämpimästi suositella molempia.” - Juha Pesola, toimitusjohtaja, VMP Varamiespalvelu”Digitalisaatio on tehnyt tiedon läpinäkyväksi asiakkaalle. Kalle Laineen pitkäaikainen kokemus myynnin konsulttina ja valmentajana tuo kokemuksen syvää rintaääntä kirjaan, joka kuvaa hyvin B2B-myyjän uudet osaamisvaateet ostajan vallan kasvaessa. Erinomainen ja käytännönläheinen opas, joka kaikkien B2B-myynnin parissa toimivien olisi syytä lukea.” - Markku Uitto, toimitusjohtaja, Teknisen Kaupan ja Palveluiden yhdistysMyynti ja myyjät ovat hukassa. Asiakkaan ostoprosessi on entistä näkymättömämpi. Tästä huolimatta myynti toimii vanhalla reseptillä, jolloin tulokset laskevat ja toiminta on entistä tehottomampaa. Myynti on rikki. On siis uuden B-to-B-myynnin aika.Kirjassa käsitellään konkreettisesti uudentyyppistä myyntiä kolmesta eri näkökulmasta:- Millainen organisaatio, toimintatapa ja myyntikulttuuri mahdollistavat onnistumisen jatkossa?- Mitkä ovat keskeiset muutokset asiakkaan toiminnassa?- Millainen on tulevaisuuden huippumyyjä?Tätä kirjaa ei ole kirjoitettu kellarin uumenissa, vaan asiakkaiden parissa sekä esiteltyjä työkaluja ja menetelmiä kentällä testaten. Kirja sisältää lisäksi monia käytännönläheisiä yritysesimerkkejä uuden ajan myynnistä ja markkinoinnista. Tähän on listattu joitakin sanoja, termejä ja kirjan aiheita, jotka kuvaavat parhaiten teosta Myynti on rikki : B-to-B-myynnin uusi aika:asiakastyö, asiakkaat, markkinointi, myynti, myyntityö, ostokäyttäytyminen, proaktiivisuus, yritykset, yritysasiakkaat, yritysmyynti. Linkkejä ulkopuolisiin sivuihin:Lastu-kirjastot: Myynti on rikki : B-to-B-myynnin uusi aika - Kalle Laine
Superkirjan kirjahaussa mukana olevat kirjakaupat
Parhaat verkossa toimivat kirjakaupat palvelevat sinua ympäri vuorokauden. Kirjakauppojen erinomaisista valikoimista löydät kirjan kuin kirjan joka tilanteeseen. Superkirjan avulla löydät helposti halvat hinnat kirjoille yhdellä haulla kaikista alla olevista verkkokirjakaupoista.