Suuri integraatiokirja : markkinointi, myynti ja viestintäMarkku Vierula, E. Don Schultz
Perustiedot kirjasta Suuri integraatiokirja : markkinointi, myynti ja viestintä:Julkaisuvuosi: 2014 • Kustantaja: Talentum • Kieli: Suomi • ISBN: 9789521421396Katso alta mistä kirjakaupoista saat ostettua teoksen Suuri integraatiokirja : markkinointi, myynti ja viestintä edullisimmin. Kannattaa aina muistaa vertailla kirjojen hintoja Superkirjan avulla. Kokeile myös hakea hakusanalla Markku Vierula, E. Don Schultz kirjailijan muita teoksia.Tämän kirjan hinnat eri kirjakaupoissa
Klikkaamalla alla olevia linkkejä pääset suoraan ostamaan kirjan kyseisen kirjakaupan verkkokaupasta.Lisätietoja kirjasta Suuri integraatiokirja : markkinointi, myynti ja viestintä
Integraatio on vastaus liiketoiminnan kehittämis- ja uudistamishaasteisiin. Tämä kirja siirtää integroinnin käytännön tasolle napakasti, syvällisesti ja kattavasti. Teoreettinen viitekehys ja modernit esimerkit osoittavat, että markkinoinnin, viestinnän ja myynnin investoinneista sekä henkilöstön osaamisesta saadaan enemmän irti yhteispeliä kehittämällä.Uudistetussa painoksessa korostuvat digitaalisuus, verkkoympäristöt, b2b-liiketoiminta ja ict, tuotteistaminen ja palvelullistaminen. Integraatiota tarkastellaan myös ylimmän johdon ja julkisen sektorin näkökulmista. Tuoreet yrityskeissit osoittavat, että integraation avulla on syntynyt uutta niin filosofisesti, kulttuurisesti kuin toiminnallisestikin.- - -”Se onko myynti, markkinointi vai viestintä kasvun moottori, ei ole relevantti kysymys. Tärkeintä on se, miten nuo osa-alueet saadaan pelaamaan saumattomasti yhteen. Siitä syntyy kasvu. Suuri Integraatiokirja avaa tämän kokonaisuuden vastustamattomasti.”Jukka-Pekka Vuori, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Fonecta Oy(nykyisin Vuori on Halti Oy:n toimitusjohtaja)”Siiloutuminen on nykyorganisaatioiden syöpäkasvain. Riihikuivaa rahaa hukataan sen takia, ettei integroitua toimintaa saada aikaiseksi. Integroidusta markkinoinnista ja viestinnästä on riittänyt puhetta jo pitkään. Hyviä tekstejä ja käytäntöjä onkin sitten vähemmän. Poikkeus vahvistaa jälleen säännön. Vierulan kirja tekee sen, minkä jokaisen brändin pitäisi tehdä eli lunastaa lupaukset - integroidusti.”Jouni Heinonen, CEO and Partner, Pohjoisranta Burson-Marsteller Oy”Vierulan teoksessa on leveyttä, syvyyttä ja relevanssia.Leveyttä ymmärryttää integraatio kaikkien funktioiden näkökulmasta.Syvyyttä tuoda yhteispeli esille konkreettisesti, arjen näkökulmasta.Relevanssia on tässä ajassa oleva muutostarve ja asiakkuuksien näkökulma”.Tuomas Kahri, kaupallinen johtaja, Terveystalo Tähän on listattu joitakin sanoja, termejä ja kirjan aiheita, jotka kuvaavat parhaiten teosta Suuri integraatiokirja : markkinointi, myynti ja viestintä:asiakaslähtöisyys, brändit, imago, integraatio, johtaminen, kohderyhmät, luovuus, mainonta, markkinointi, markkinointiviestintä, myynti, viestintä, yritykset. Linkkejä ulkopuolisiin sivuihin:Lastu-kirjastot: Suuri integraatiokirja : markkinointi, myynti ja viestintä - Markku Vierula, E. Don Schultz
Superkirjan kirjahaussa mukana olevat kirjakaupat
Parhaat verkossa toimivat kirjakaupat palvelevat sinua ympäri vuorokauden. Kirjakauppojen erinomaisista valikoimista löydät kirjan kuin kirjan joka tilanteeseen. Superkirjan avulla löydät helposti halvat hinnat kirjoille yhdellä haulla kaikista alla olevista verkkokirjakaupoista.