Yrityksen asiakasmarkkinointiSeija Bergström
Perustiedot kirjasta Yrityksen asiakasmarkkinointi:Julkaisuvuosi: 2015 • Kustantaja: Edita • Kieli: Suomi • Sivumäärä: 464 • ISBN: 9789513766160Katso alta mistä kirjakaupoista saat ostettua teoksen Yrityksen asiakasmarkkinointi edullisimmin. Kannattaa aina muistaa vertailla kirjojen hintoja Superkirjan avulla. Kokeile myös hakea hakusanalla Seija Bergström kirjailijan muita teoksia.Tämän kirjan hinnat eri kirjakaupoissa
Klikkaamalla alla olevia linkkejä pääset suoraan ostamaan kirjan kyseisen kirjakaupan verkkokaupasta.Lisätietoja kirjasta Yrityksen asiakasmarkkinointi
Tähän on listattu joitakin sanoja, termejä ja kirjan aiheita, jotka kuvaavat parhaiten teosta Yrityksen asiakasmarkkinointi:asiakaslähtöisyys, asiakaspalvelu, asiakassegmentointi, asiakkaat, asiakkuudenhallinta, asiakkuus, hinnat, hinnoittelu, kansainvälistyminen, kilpailu (ilmiö), kilpailu (talous), kilpailu (toiminta), kuluttajakäyttäytyminen, kysyntä, mainonta, markkinointi, markkinointiviestintä, merkkitavarat, myynninedistäminen, myyntityö, ostokäyttäytyminen, saatavuus, segmentointi, suhdemarkkinointi, toimintaympäristö, tuotetiedot, tuotteet, viestintä, yritykset, yritystoiminta. Linkkejä ulkopuolisiin sivuihin:Lastu-kirjastot: Yrityksen asiakasmarkkinointi - Seija Bergström
Superkirjan kirjahaussa mukana olevat kirjakaupat
Parhaat verkossa toimivat kirjakaupat palvelevat sinua ympäri vuorokauden. Kirjakauppojen erinomaisista valikoimista löydät kirjan kuin kirjan joka tilanteeseen. Superkirjan avulla löydät helposti halvat hinnat kirjoille yhdellä haulla kaikista alla olevista verkkokirjakaupoista.